MVM

FREDAG: Började med förfest hemma hos mig med massa härliga personer, vi var säkert över 15 pers, satt ute och drack alkohol i mängder,snackade,spelade öl spelet och hade det trevligt. Sen drog vi vidare på en fest och sen bar det iväg ner på området & jag tog mig in som 18-åring, köpte några cider, dansa och hade förbannat jävla kul. 

LÖRDAG: Blev det ''förfest'' hemma hos mig med syster,mamma, linda och micke. Drog ner till området vid halv 10 med skruttan och tog mig även då in som 18-åring, kunde inte va nöjdare. Blev cider i mängder inne i öltältet med härliga personer och mamma bjöd mig även på en cider.

Idag vaknade jag upp hos pär, haha hur jag hamnade där vet jag inte. Idag har man verkligen mått som man förtjänat. Tack alla för en underbar helg som inte kunnat blivit bättre.













Bilder från fredag och lördag lånade av Ellen
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0