HELGEN

Äntligen hemma efter en värdelös helg i Lycksele! Hade förväntat mig att det skulle vara mycket roligare, men men.

Fredagen tog jag det rätt lugnt. Insåg att det inte var mycket drag så blev en lugn kväll helt enkelt. I lördags körde vi all in, blev förfest hemma hos Emma. Sen blev det hotellet där det var sjukt roligt,träffade massa folk. Dock innan vi skulle dra från hotellet blev det nästan slaggis utanför, utan jävla anledning? Vet ej varför. vilket resulterade att jag inte kunde sova hos emma längre vilket inte gjorde mig nåt egentligen. Drog istället till Pär och sov där, mys!

Förutom det som hände utanför hotellet och fredagen var helgen helt okej faktiskt!

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0