GÅRKVÄLLEN

Gårdagen/kvällen var kung! När vi kom hem från Malå-Vännäs vid halv 10 drog jag direkt ut med syster, vi träffade Pär, satt bara och snackade osv, försökte få tag på någon fest med det gick inte så bra. Sen träffade vi Peder, Jonas och massa andra. Sen bestämde vi oss för att dra upp till backen och grilla och fortsätta dricka öl där. När vi väl var i backen försökte vi få tag i massa folk så att det skulle bli världens fest där men det gick ju som det gick hah, men till slut kom iaf Magnus & Joachim. Innan jag drog hem for jag till Simon en liten stund, vi kollade bara på film och snackade, super mysigt! Jag kom hem vid klockan 6 imorse tror jag, fyfan vilken kväll alltså;)

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0