M å n d a g

Satan så trött jag var imorse, försovde mig & jag vaknade av att pappa ropade på mig 10 över 6, tror ni att jag fick panik och bussen går kvart i, men jag hann iaf. Plus att jag vaknade med att jag knappt kunde öppna ögat, har typ ögoninflammation.. Det är inte min dag idag alltså

Då var skoldagen avklarad! Pappa kom och hämtade mig idag, skön...t. Annars hade jag varit hemma vid halv 6 & bara sitta på skolan och inte ha ett piss att göra flera timmar, det gillas inte. Vi gjorde inte så mycket alls idag, var tänkt att vi skulle fara ut och plocka svamp men det blev inte av. Har varit en slapp dag idag alltså. Nu ska jag gå upp och käka något sen får vi se vad resten av dagen/kvällen bjuder på helt enkelt. 

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0