VAR EN HELT OKEJ KVÄLL I SKELLEFTE, MEN NOG FANNS DET NACKDELAR MED KVÄLLEN OCKSÅ, MEN DET FINNS DET NOG ALLTID.

Dålig uppdatering, jag vet. Men i lördags frågade Kikki ifall jag ville följa till stan och självklart var jag på. Vi åkte med William och hans kompis dit och vi började dricka redan i bilen, vi var framme vid klockan halv 12 på kvällen. När vi var framme åkte vi bil med några från stan och var nere på området och hade det fett roligt och träffade massa trevligt folk där. Träffade förresten LINN ERIKSSON GRANBERG, ja ni hörde, världens finaste människa & jag träffade äntligen Christopher för första gången också, jag/vi var med han rätt länge och vad som hände resten av kvällen tar jag inte upp;)

Allt detta slutade inte bra kan jag ju som säga. Vi hade inga pengar med oss. vi hade ingenstans att sova, eller vi tänkte sova hos Christopher men det blev tydligen inte, vi sovde istället ute på gatan, i ett museum och typ överallt där vi inte fick vara/sova, alla ''vakter'' skickade ut oss. våra mobiltelefoner fick slut ström mitt på dagen idag. vi hade ingen skjuts hem. Allt var åt helvete som sagt. Vi gick fram till säkert tusen pers och frågade ifall vi fick sova hos dom, vi frågade också vägen till massa ställen vi inte visste var det var, om vi fick låna deras mobiler osvosv. Har sjukt mycket att berätta om kvällen, men jag håller nog tyst. Vid klockan 8 ikväll kom min kära mammi och hämtade oss, hur glad som helst.. Fyfan vilken kväll alltså;)    

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0