01:55

Jasi vad har hänt den senaste tiden då? I helgen vet ni ju redan att jag varit i Skellefte och där var de partyyy. Som sagt både kul och lite mindre kul med den kvällen/dagen. Sen har jag hunnit vara i Arvidsjaur också, riktigt trevligt. Annars har jag bara varit med brudarna och tagit det lugnt, igår hade vi iaf en filmkväll hemma hos min man.

Ikväll har jag varit med Ellen,Evelina,Kikki,Emelie & Izza. Vi drog upp till backen och grillade och drack lite cider & öl och hade det super mysigt. Sen vid klockan 11 kom Fille från Sorsele till oss, super trevligt. Sen drog jag ut och åkte bil med han ett tag eftersom alla mina brudar for hem så tidigt. Kom hem för ett tag sen & nu väntar sängen. Puss



0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0