I hope everything gonna be okay

Hemma från skolan ÄNTLIGEN. Har inte varit på topp alls idag, sovit lite och nä det är verkligen inte alls bra! Blev så att jag var med Ronja på skolan idag medans alla andra nior var i Arvidsjaur och kollade på skolan & Kristina var med oss lite också. Vi insåg att det suger att bara vara två nior på hela skolan för det fanns inte så mycket att göra. Men fan vad vi hade kul ändå. Vi vart också lite irriterad på alla sjuor och åttor.. hah

Har sjukt mycket att skriva om dagen. Men jag tror nästan att jag låter bli HAHAH (bara ronja vet varför) Ikväll hoppas jag att jag kan hitta på nåt med någon underbar vän, För ikväll är det inte kvällen som jag kan sitta hemma och plugga precis, känns det som.. VIll ut!

 
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0