Hemma

Gårkvällen var toppen! Har just kommit hem från Adak. Det började kanske inte så bra.. bussen körde fast efter typ halva vägen. Men vi kom iaf fram tillslut. När vi kom fram till stugan fixade vi till där osv. Sen då börjades det! Vid klockan 10 kom det två Piteåbor till oss och dom var ju hur trevliga som helst.. Dom for typ direkt haha. Och vid halv 1 tiden kom det två stycken från Storuman och Östersund om jag inte minns fel. Vi satt och pratade och hade bara hur trevligt som helst. Och dom sov även hos oss. Hade fan sjukt roligt. Ni är B Ä S T

Nu sitter jag här och är sjukt trött, och har ont i huvet och jaa. Ska lägga mig i sängen nu och vila en stund sen ska jag hoppa in i duschen. Så får vi se vad kvällen har att bjuda på :)



Han som däckade...


Söt peder, efter vi hade sminkat han


Ellen

Har typ inga bilder... Kicki får skicka åt mig sen
1 kommentarer
Postat av: Kikkus

hahaha faan den bilden hade jag missa :D haha. men ett fe hade du. båda va från storuman. :p hehe

2011-08-29 @ 20:16:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0