grym kväll

Gårkvällen blev mycket lyckad. Det började med att jag mötte upp Ronja vid halv tio tiden sen for vi till Fiskargatan där det var fest! Vi var där ett tag sen for vi till Matheus tvärt för Ronja skulle göra en sak dom har som en ''tradition'' på nyår, vi kanske var där 20 minuter sen for vi vidare till torget och till backen. Det var ganska mycke folk ute ändå och vi träffade massa folk också. Glömde dock mina vantar hos Anders.. vi får se, jag och Ronja kanske skulle fara dit idag och kolla om dom är kvar. 

Ikväll ska vi äta middag hos farmor. Och sen får vi se vad som händer. Somnade igår med kläderna på, linserna och sminket kvar, så nu ska jag byta kläder och tvätta bort sminket och sminka om mig innan vi åker iväg till farmor.




love U
ronjaa... nästa helg då jävlar;)
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0