and I can do whatever I like

Blev sent igår, tror jag gick och la mig vid 4. Låg i sängen och skrev med nån randomdude på msn och han var inte okej. Sitter här i min sov t-shirt fortfarande och lyssnar på musik. Idag måste jag plugga känns det som, vi har prov på tisdag. Och senare ikväll ska jag gå ut på en låång promenad och klockan nio ska jag se Johan falk :)

Läste just på Ronjas blogg att vi skulle till Norsjö imorgon och kika på skolan. Men det har jag ingen aning om, måste nog ta och höra med henne nu! Det stog iaf emma och eftersom ellen och wendy också ska dit så antar jag nästan att det är jag också haha.


Såg förresten den här filmen igår, tycker den var sjukt bra
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0