MÅNDAG

Då var det måndag igen. Skoldagen var precis som alla andra! Allt är bara skit och nee jag trivs inte ett piss på denna skola. Längtar som faaan till hösten när jag förmodligen börjar på en ny skola! Hade sjukt ont i huvudet på eftermiddagen idag, trodde jag skulle avlida. Gick och vilade direkt jag kom hem alltså vid halv 4 och vaknade sedan vid halv 8, OPS. Det är verkligen inte bra! Kommer alltså inte kunna sova inatt. får väl hoppas på det iaf

Har just skickat in gymnasieansökan

1. Hotell- och restaurangprogrammet, Tannbergsskolan, Lycksele
2. Hotell- och restaurangprogrammet, Balderskolan, Skellefteå
3. Omvårdnadsprogrammet, Norsjö gymnasium
4. Hotell- och restaurangprogrammet, Sandbackaskolan, Arvidsjaur


1 kommentarer
Postat av: Jocke

hotell och restaurang är en rolig linje om man är väldigt insatt i det men hade jag fått ändra mig så skulle jag inte gått det. Jag ändrade mig, för jag vill inte stå i kök och slita om dagarna för att andra ska få mat. Det är riktigt jobbigt. Du skulle ha praktisera på nån restaurang först och kollat för det är jävligt slit samt :P Men jag kan ju inte byta linje nu :S

2010-02-01 @ 23:08:13
URL: http://joqe.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0