don't care what people say, the rush is worth the price I pay

 



Trött är jag. Har just kommit hem från Ronja, vi har sett hockey och bara tagit det lugnt, riktigt trevligt! sen peppar vi helg imorgon då!

Imorgon ska jag till Skellefte och jag hoppas att det blir klockan 2 så att jag kan åka med Ronja & hennes mamma och pappa dit. Beror på vad lärarna säger.. Annars blir det att åka buss halv fyra, kändes inte peppande. Jag och Ronja ska ifal se bio imorgon kväll, kommer bli toppen :) sen får vi se vad mer vi hittar på haha ;) Hon ska bo på hotell så då ska jag sova hos syster en natt. Nu blir det att lägga sig i sängen och se tv en stund och kolla igenom musiken tvärt. Sov sött

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0