OM NÅGRA DAR BEFINNER SIG MAMMA, PAPPA OCH CAMILLA SIG HÄR

S T O C K H O L M  I MITT HJÄRTA



Som sagt nu har mamma, pappa & Camilla tagit bilen och börjat fara ner till sthlm. Dom har just farit, känns ju inte så jätte kul att vara hemma helt själv i två veckor precis, men annars hade jag ju missat Talludden i helgen och det vill jag inte. Men jag ska försöka vara så mycket som möljligt med brudarna så det inte blir allt för tråkigt här hemma i två veckor. Kanske fara till syster och hälsa på några dagar också, vi får se. Typ ikväll kommer jag ångra mig som satan att jag inte följde med, menmen. Nästa sommar ska jag med & då skiter jag i talludden!! Nu käka sen bär det av till..

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0