NICE

Ikväll har jag varit med Ellen,Izza och Ronja! Vi har varit hemma hos mig och bara suttit ute och snackat och haft det jätte trevligt. Sen när Ellen och Izza for hem stannade Ronja hos mig ett tag till. Hon har nästan just farit hem. Vi satt ute och käkade kladdkaka och drack juice och rökte. Super mysigt! Gullig hon är som gjorde mig sällskap alltså, jätte läskigt att vara hemma själv egentligen, HATAR det.

Nu sitter jag och funderar starkt om jag ska åka till Övik imorgon, där mamma, pappa & Camilla befinner sig just nu. Har snackat med mamma lite ikväll. Kanske blir så att jag drar dit imorgon ändå. Först tar jag bussen till Skellefteå imorgon på morgonen sen byte där & sen direkt ner till Övik, vi får se hur jag gör helt enkelt..   

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0