jag vet inte vad jag ska tro längre..

Har just käkat, blev mätt & belåten. Sitter nu och dunkar music för fullt och funderar om jag ska dra mig ut och gå en liten prommis. Annars ikväll blir det nog bara att vara hemma och ta det lugnt och se massa tv, och bara dega framför datorn. Ska också försöka övertala mamma & pappa att jag SKA dra till Skellefte i helgen. alla mina vänner ska dit och jag tänker inte sitta hemma helt själv på valborgs och inte göra ett piss alls. Tidigare i veckan lät det verkligen inte som att jag skulle få fara dit, men jävlart jag ska dit!! Vi har ju värsta planerat & fixat allt brudar. Aja nu ska jag ut en sväng. Ha en bra kväll!



0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0