ORKA

Brukar du

Titta på dig själv i spegeln: ja

Ha ångest: händer väl

Ta mediciner du inte borde ta: haha ne

Drömma mardrömmar: yes

Drömma sexdrömmar: nu blev du allt nyfiken?

Hata folk: oja

Lita på folk: ja



Vem

Saknar du: för många

Vill du slå: en som förtjänar det

Vill du kittla: deru

Vill du prata med: en person

Vill du vara som: mig själv

Sårade dig sist: jasi

Fick du sms från senast: william

Är vackrast på jorden: jag har inte sett alla personer här på jorden så jag vet inte


Har du

Tvångstankar: ja

Några piercingar: öronen & ögonbrynet, haft i läppen och näsan

Egen dator: oja

Bra självförtroende: NEJ!!

Sagt jag älskar dig till någon idag: ne

Dumpat någon: ja

Gjort något olagligt: ja jag e busiii



Hur

Går du: framåt oftast

Fördriver du tiden: datorn

Ofta bäddar du sängen: int ofta

Ofta diskar du: typ aldrig

Ofta städar du: för sällan

Många stör du dig på: sjukt jävla många....



Vem var den senaste personen

Du pratade i telefon med: linda

Msnade med: linus

Du kramade: simon tro ja

Du skällde på: jadu



Senast du

Grät: jasi

Filmen du såg: alice i underlivet tror jag

Drog ett skämt: idag

Sång du sjöng: vill du nog inte veta



Har du någonsin

Varit kär: jaa

Blivit dissad: ja

Rymt hemifrån: haha, faktiskt

Föreställt dig ditt ragg naken: hahah;)

Skolkat: jaa

Gråtit i skolan: jao

Spytt i skolan:  hah JAA :]

Gjort något riktigt dumt som du skrattar åt idag: jag har gjort mycke dumma saker i mitt liv

Druckit: ja

Retats: jaadå



Du

Svär: för mycket

Dushar dagligen: ja

Sjunger i duschen: haha faktiskt inte


har jävulskt lite att göra, så det går alltid fördriva tiden med såna här tråkiga listor. Har inte orkat plugga något än som sagt, & känner att jag inte orkar göra det än heller, ovanligt? neeeeeeeee


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0