LIVET ÄR EN VÅLDTAGEN RÖV I EN DUSCH & GUD ÄR SOM AUSCHWITZ, EN JÄVLA BLUFF!

Sommarjobb  fixat   &   klart,  känns  underbart! Skoldagen idag var allmänt seg & tråkig. Alla bara drog hem och svek mig.. fast jag var fan duktig och stannade, tänkte nog dra hem jag också där ett tag. Men duktig som jag var så stannade jag hela dagen, kände verkligen att engelska lektionen behövdes eftersom jag inte är godkänd i engelska. BAJS. Jag failade som satan på nationella också, det är det enda jag kan säga.

Ikväll blir det kanske ut & springa med Ronja. Annars har jag inga planer alls.. Aja, ska käka nu. 



LIVET ÄR EN VÅLDTAGEN RÖV I EN DUSCH & GUD ÄR
SOM AUSCHWITZ, EN JÄVLA BLUFF!



0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0