FUCK, FUCK, FUCK EVERYTHING

Har    just    kommit    in! Drog som sagt och köpte glass med mina favvo brudar ikväll sen drog jag och Ellen på kosmos ett tag och sen till statoil & bara chillade resten av kvällen. Vi har inte mycket till liv, men fan vad vi gillare haha ;) Träffade Ronja när jag skulle gå hem så jag stannade och pratade med henne om lite allt möjligt en stund. Och nu har vi bestämt oss, imorgon då jävlar drar vi ut och springer, blir roligt & se hur det kommer gå för oss.. Nu ska jag upp & tvätta bort sminket, sen väntar sängen. Godnatt  




1 kommentarer
Postat av: Ronjaaa.-

haha men si de gjorde jag :]

2010-04-19 @ 23:17:19
URL: http://ronjaajo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0