En lista under tiden jag väntar på maten

10 favoriter:

Färg:
rosa AW
Mat: vet inte
Band: vad är band? HAHAa....
Film: hitta nemo
Bok: nicke nyfiken av någon
Sport: fotboll
Årstid: SOMMARRRr
Veckodag: lördag, men endå fredag
Glassmak: vanilj typ
Tid på dygnet: 2

9 för tillfället:
Humör:
jaa, de finns mkt. trött, ångest, osv
Smak: tuggummiiiii
kläder: sockar, brallor, troser, linne
Bakgrund: heeest
Nagellack: inget
Tid: 17:21
Omgivning: säng
Irritationsobjekt: HAHA kom inte på något men finns myckettt

8 första:
Bästa vän: emelie
Screen name: haha vet inte
Husdjur: mitt egna? en fååågel som ja bytte mot en walkitalki med en kompis, höh
Piercing: läppen
Förälskelse:
Musik: typ "här kommer pippi långstrump"
Bil: come back om nått år och fråga mig igen
Kyss: har inte fått min första kyss ennu

7 senaste:
Cigarett: 2 timmar sen kanche
Mat: äpple
Dryck: oboy
Biltur: till linda
Kyss: fan vetja
Spelad låt: supastar
TV-program: minns inte

6 har du någonsin:
Dejtat någon av dina bästa vänner:
asså ja är 15, vi dejtar inte...
Brutit mot lagen: var och varann dag tycker ja
Blivit arresterad: nja
Badat naken: jaaaaaaaadåå
Varit med på TV: ne
Kysst någon du inte känner: jaadå

5 nej tack:
Kläder:
jeanskjol HAHAHA snyggt
Mat: korv
Musik: min ringsignal..... omg
Dryck: coca cola
Personlighetsdrag: vetja

4 saker:
Du gjorde igår kväll:
var ute och sprang, sov, dog bajsa
Du kan höra just nu : musik
Du inte kan leva utan: mina vänner
Du gör när du har tråkigt: gör nåt KUL

3 personer:
Du kan berätta allt för:
 ellen, ronja osv
Du tycker om: MÅNGA
Du inte gillar: jasi

2 val:
Kaffe eller te:
te, kaffe smaka skit
Vår eller höst: VÅR

1 önskan: hemlis

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0