EN LISTA INNAN JAG SKA SOVA

Din kropp:

Hur lång är du?: 1.54 tror jag
Hur mycket väger du?: säger jag ALDRIG
Vilken sko storlek har du?: 36/37
Är du nöjd med din kropp?: nej fifan
Skulle du kunna plastikoperera dig?: ja
Välj en sak du tycker är fulast på dig?: mina ben, min mage, mina armar, mitt hår, mina ögon... ALLT
Vilken ögonfärg har du?: blå/grön
Vilken hårfärg har du?: svart
Har du lång överkropp?: vetja
Har du långa armar?: normallånga kanske?
Har du långa naglar?: inte spec


Dina känslor, tankar & humör
:

Hur är ditt humör nu?: depp & trött som fan
Vad tänker du på just nu?: massa saker
Saknar du någon just nu?: jaaaaa
Gillar du någon?: ja
Är du kär?:
Är någon kär i dig?: HAHA skulle inte kunna tänka mig
Älskar du någon?: jaa
Hatar du någon?: ojaaaa
Hur är du om du är hungrig?: hungrig antar jag
Hur är du om du är trött?: jävligt trött & arg typ
Om du sovit i tre timmar?: fortfarande trött


Dina önskningar:

Du skulle egentligen vilja heta?: vet inte, men inte emma iaf
Du skulle egentligen velat bo?: SKELLEFTE
Din högsta önskan är?: bli nöjd med mig själv. helt ärligt
Du skulle vilja ha?: längre hår...


Ditt rum:

Vilken färg är det i ditt rum?: träväggar:]
Har du en tv i ditt rum?: ja
Har du en dator i ditt rum?: ja
Har du en säng i ditt rum?: antagligen
Vilken färg är ditt påslakan?: vitt/grått
Har du kläder på ditt golv?: JAAAaa
Har du tidningar på ditt golv?: haha ja och varför vet jag inte
Har du något annat på ditt golv?: jaa

 


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0