TORSDAG

HejHej, dålig uppdatering igår, förlåt för det. Men jag har inte orkat skriva + att jag typ sovde bort hela eftermiddagen och kvällen. Jag somnade ungefär halv fyra i fåtöljen i tvrummet & där vaknade jag halv tre inatt, då gick jag och tog av mig linserna och sedan gick jag ner till mitt rum och fortsatte att sova till tio i åtta imorse när jag vaknade... men jag hann till skolan iaf. Satan vad trött jag var igår. Skoldagen har varit dryg, dryg och återigen dryg.
Jag fick med mig nå praopapper hem, vi ska tydligen praoa vecka 41, och jag vet inte vart jag ska praoa, kanske på dungers eller på hotellet eller kanske fara till Skellefteå & praoa där någonstans, det skulle vara kul. Jag måste iaf bestämma mig ikväll om jag ska vara i Malå och praoa för då ska papperet in imorgon, men om jag ska fixa en praoplats själv har jag en vecka till på mig. Imorgon efter lunch har alla i 9:an kompledgit eftersom vi var i Släppen efter lunchen i Tisdags och förmiddagen igår.

DAGENS

Vitt linne: Hm
Lång cardigan: Hm
Svarta tights: Hm
Skinnjacka: Hm
Väska: Accent
Skor (nya) : Avneny sko
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0