Skellefteå

Har just kommit hem från farmor, vi hade ätit klart klockan sex & då såg jag One Tree Hill, de är så sjukt bra! och efter de for vi hem. Och nu stter jag här i min ensamhet och lyssnar på some music. Nu ska jag iaf gå och göra en hallonsmoothie & sen sätta mig och se tv. Det blir Skellefteå imorgon YES, blir att stiga upp halv fem på morgonen eftersom bussen går tio i sex. De tråkiga är väl att jag typ ska vara med Camilla på hennes skola, john bauer, från klockan nio till kvart i fyra, inte skoj men det är inte heller roligt att gå i stan själv. hahahah som sist när jag var i stan och skulle vänta på henne.... Så direkt när hon slutar skolan tar vi väl bussen tillbaka till stan och är och går i stan till klockan 6 när pappa kommer och hämtar mig.


sååå bra
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0