P L U G G A

Nu pluggar jag för fulllt & det går ju som en dans, nä verkligen inte. Jag måste läsa ett kapitel ur Godnatt Mister Tom och skriva två läsloggar tills imorgon, så värdelös bok asså. Och jag måste också göra klart NO:n, vi ska ha prov om typ massa verktyg innan vecka 41 & vi ska tydligen också ha ett kemiprov som jag inte har någon aning om när vi har, och vad vi ska kunna, skulle inte bli förvånad om vi har det på torsdag & jag kan ingenting. JAG ÄR TYP KUNG I SKOLAN?

Imorgon slutar vi efter lunch tror jag iaf YES & direkt på morgonen har jag orientering, kan det bli bättre? Men det lär nog behövas lite orientering för mig innan på Fredag då alla i nian åker till Springliden. Jag peppar? 

Nä nu måste jag skynda mig att plugga vidare med verktygen, sen ska jag läsa och skriva mina älskade läsloggar & sen sova.



0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0