♥ M Å N D A G

Hemma nu! Eller jag har väl varit det ett bra tag. Heheh. Det hände väl inte något speciellt idag på skolan. Vi fick veta att några från Nilaskolan tydligen får fara till Ryssland 1 vecka i Maj, typ spela basket eller någon annan sport & se hur dom har det är osvosv & det värsta är väl att dom stackarna som ska dit ska åka buss ända dit, snacka om drygt! Men det skulle säkert vara jätte roligt att få fara dit & se hur dom har det :) Men jag anmälde mig då iaf inte! Jag tror faktiskt att jag skulle kunna anmäla mig om det inte var för att spela basket eller någon annan sport..

Imorgon ska jag ju till Skellefte, vi far nog ungefär klockan nio så vi lär väl vara framme halv 11. Då kanske jag ska vara med LILLTOBIAS en snabbis innan han börjar skolan kvart över 12 tror jag han sa.. Blir väl trevligt om jag nu ska vara med han, vet inte än. Heheh :)

Kommer förövrigt inte att ha nåt att göra mellan klockan 6 & 1 eller två timmar framåt, (medans mamma & pappa ska vara på föräldramöte) så om du vill va meme hör av dig??? Om DU har mitt nummer ;)


världsbäst!♥
1 kommentarer
Postat av: Stortobias

HAHAH lilltobias... (A) synd vi inte kunde vara med varann..<3

2009-10-13 @ 18:38:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0