♥HALLOWEEN

Hej bloggen! :)

Jag & Camilla har just sett Halloween filmen som gick på tv:n & jag tycker att den är sjukt bra.. den är typ mest bara rolig, haha!

Tidigare ikväll, klockan tio ungefär var jag, mamma, pappa & Camilla på graven & kollade, det är så sjukt fint när det lyser vid varenda grav, nästan iaf. =)

Asså ÅH jag blir så cp.. jag hade ju köpt ett telefonkort & sen när jag skulle fixa så att jag får gratis så funkar det inte!!! Så denna kväll har typ som sagt bara spenderats med Camilla, INTE OK eftersom jag skulle vilja hitta på nåt med nån kompis, MEN näe tydligen inte.

Nu ska jag iaf gå & tvätta bort sminket, sen kanske försöka sova så att jag orkar stiga upp imorgon & baka tårta & även plugga HK, jag peppar.


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0