Å H

Oj, så mycket bättre det blev när dom brände i näsan? Eller så inte! Jag låg och såg tv, inlåst & skulle skynda mig upp på pausen, för att tvätta bort sminket & jag var så försiktig som möjligt, och då började det att blöda igen.. Fick inte stopp på det först, men sen fick jag någon tablett av pappa som skulle lösas upp i vatten och sen tog jag en bomullstuss och blötte med dendär tabletten och stoppade upp i näsan, och tro mig, DET FUNKADE EFTER ETT TAG. Så det blir nog att ta med sig en sådan tablett till skolan, så då har jag ju om det skulle börja blöda på skolan igen. ÅH då fick jag inte se inlåst, men då får jag väl se reprisen.

NU sängen. Godnatt♥


myyys

1 kommentarer
Postat av: moa

Hej du, Kan du vara snäll och rösta på mig nr 2 här> http://klackarnaitaket.blogg.se/2009/october/rosta-pa-vinnaren.html#comment TACK!!!

säg till dina vänner att dom ska rösta på mig okså! kram

2009-10-02 @ 12:08:48
URL: http://moasss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0