Skellefte idag

Oj vad dålig uppdatering.. Men igår pluggade jag ganska mycket & sen somnade jag typ halv nio, ovanlit må jag säga men jag var typ jätte trött! Och idag har jag varit i Skellefte hela dagen, försov mig också lite imorse men hann dit iaf.

Jag har just kommit hem från en ganska chill dag i Skellefte & sitter nu här & lyssnar på musik. Hittade hur snygga skor som helst som jag förhoppningsvis ska köpa & ha på julfesten. Ska be Camilla tvär fara & köpa dom imorgon till mig. Ikväll ska jag plugga stenhårt till Hk-provet som jag kanske ska göra imorgon! Ska även försöka fixa msn ikväll också för jag blir gaaalen när det inte funkar!



usch, detta gillas verkligen inte.
Vill ta bort min tandställning nuuuuu!
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0