Godnatt!

Nu har jag pluggat matte som en galning eller egentligen hela kvällen, eftersom jag har omprov på ''geometri'' som vi hade för ett tag sedan & när vi hade provet kunde jag ingenting så jag fick alltså omprov. Och jag funderar på att göra bort det imorgon. Så jag hoppas verkligen att jag klarar det!! För det känns faktiskt som om jag kan mer nu än vad jag kunde när vi hade provet så ja... vi får helt enkelt se hur det går!

JAG HAR JÄTTE MYCKET SOM MÅSTE GÖRAS KLART I SKOLAN NU.... Sista inlämningsdagen för allt är den 7e December vilket är på måndag. Men det är ju tur jag har helgen på mig. Så för min del blir det att plugga heeela helgen & göra klart rester och sånt! Jag peppar.

Nej hörrni, nu börjar det bli sent. Nu ska jag nog krypa ner i sängen & somna till lite musiik! ♥

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0