m å n d a g

Har nästan just kommit hem från Skellefte, har varit där hela dagen.. så jag är ganska less. Jag har fortfarande inte hunnit köpa julklappar till alla nära och kära, så jag ska förmodligen till Skellefte på lördag igen och då måste jag köpa till dem jag har kvar! Kan inte förstå, har varit där en hel jäkla dag och har inte hunnit köpa till alla...hehe. Tycker att det är så himla svårt att köpa julklappar ibland.. man vet inte vad man ska köpa till dem och det värsta är ju att när man frågar vad de önskar sig så säger dem ''Jag vet inte...''

Är sjukt trött så ikväll kommer det nog bli en tidig kväll för mig... Nu ska jag gå ner och slå om julklapparna som jag fick med mig hem idag! =)

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0