TRÄSTOCKS

När vi kom fram till Skellefteå i fredags gick vi på stan ett bra tag innan vi checkade in på hotellet!
Fredagen började ifal med att jag tog en cider på hotellet och gjorde mig klar sen skjutsade mamma vidare mig till campingen där jag var ett bra tag med härliga personer innan det bar av ner mot området med TAXI där vi såg Kapten röd. Inga ord kan beskriva hur jävla bra det var. Senare drog jag,jim, och richard till en fest med massa grabbar från stan. Kvällen slutade med att mamma och pappa var tvungen att gå emot mig från hotellet in till stan vid klockan 2.

Lördag: Hade bestlutsångest som fan om jag skulle åka hem med mamma och pappa eller om jag skulle stanna och sova på campingen. Stannade iaf vilket jag ångrar eftersom kvällen spårade och var så jävla förbannad. Blev iaf ''förfest'' utanför vårat place sen fick vi besök av två grabbar från Norge som vi sedan hängde med hela kvällen.

Nu är jag äntligen hemma, kom hem vid halv 6 idag. Helt slut och ont i hela kroppen efter en rolig & en helt värdelös helg på samma gång. Godis,dricka och film gör min kväll!






0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0