MEDANS JAG VÄNTAR

Namn: Emma kristina Stenvall

Kallas för
: ingenting haha

Stjärntecken:
lejon

Höger eller vänsterhänt: Höger

Tatueringar
: nope

Längd
: 155 cm.

Skostorlek
: 37

Hårfärg:
 Svart

Fräknar:
nej

Önskar du att du bodde någon annan stans?
 ja 

Tycker du att du är attraktiv?
ibland ibland inte

Dricker du? jag dricker när jag är törstig

Röker du?
ja.. ska sluta

Vilket schampo använder du?
Lanza

Vilken parfym använder du?
Britney spears

Vad är du rädd för?
spindlar & småkryp

Gillar du att tvätta
? Nej, vem gör?

Senaste personen du ringde?pär haha..

Personen som ringde dig? pappa

TV-program du såg?
Fångarna på fortet

Favorit
....

Låt:
alltså jag har så många så jag vet inte vad jag ska svara på den

Sak att göra: sova 

Dryck: vet ej

Kläder
: tights, snygg tröja

Film:
Har ingen favvo

Antal
...

Gånger ditt hjärta brustit:
antal gånger..

Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med?
många :)

Gånger ditt namn varit med i tidningen
? Ingen aning men det är väl födelsedagar osv

Senaste....

Boken du läste:
 kommer jag knappt ihåg.. 

Personen du fick e-mail av?
kollar aldrig

Personen du fick brev av?
Ingen aning

Personen du fick sms av?
Filip

Gången hela din familj åt middag tillsammans?
torsdags

Saken du köpte:
cigg

Vad har du gjort idag?
sovit, mått dåligt

Brukar du svära mycket?
händer väl

När stiger du upp på morgonen?
På lov kring 13-16, annars äre halv 6

Vad har du på dig?
tights, linne och en tröja 

Är du glad nu?
njaa

Vad dansar du till? MUSIK?

Stockholm är… ?
U N D E R B A R T 

Göteborg är… ?
 där liseberg finns 

Land du vill besöka
? finns många

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0