ät gul snö

GODMORGON världen! vet fan inte vad jag ska säga om gårkvällen.. Blev inte av att dra ut och träffa några vänner, så det sög ju, utan var bara hemma hela kvällen. Alla här hemma är så jävla sura på mig, men jag är ju fan inte precis happy på dom heller så. Aja ska inte tänka på det nu. Idag blir det bara att vara hemma tror jag, måste göra lite skolarbete. Vet dock inte heller vad jag ska göra ikväll, vill träffa Ronja & dom som kommer hem från Stan idag, men vi får se. Ska snart ut på en prommis. PEACE



1 kommentarer
Postat av: Jennifer

som min pojkvän och hans klasskompisar säger: Ät gul snö, kan vara öl. haha cp som dom är...

2010-05-04 @ 19:29:56
URL: http://jenniferbergqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0