T O R S D A G

Åh jag har ont i huvet, näsan.... och jag fryser! Inte kul, ska kolla febern sen. Pappa har farit på föräldramötet nu & jag hoppas att han kommer att prata med mina klassföreståndare om klassresan osv, jag ska verkligen inte med! Så då får jag höra när han kommer hem. :)
Ska gå & hänga upp ur tvätten nu, sen får jag se om jag lägger mig och vilar eller om jag sitter vid datorn tills Idol börjar. Blir nog en tidig kväll känner jag.


Vill se, någon som vet när den går på bio i Skellefteå? (A)

3 kommentarer
Postat av: *

du kan ju tala om vad vi gör för fel åxå, de måste ju finnas någon anledning till varför du hatar oss. eller huur?

2009-10-03 @ 18:51:52
Postat av: Alice

hahha oj emma ;o är du farlig nu också! du kan ju börja med att Säga varför vi är så hemsk, och inte skriva. De vore ett plus. Hejdooo :)

2009-10-03 @ 18:58:39
URL: http://alicepallerstinta.bloggagratis.se
Postat av: vågar inte skriva, är för rädd för dig

du är inte så omtyckt du heller! :)

2009-10-03 @ 23:08:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0