♥ SKELLEFTEÅ IMORGON ELLER INTE?

Har just försökt att plugga.. men det går fan inte JAG FATTAR INGENTINGGGG & DET STÅR INGENTING I BOKEN!!!! ÅH så irriterandes.. Seriöst jag ger fan upp nu! HEJ IG? =0

Vet inte om jag ska följa Camilla till stan imorgon, med bussen klockan 6 på morgonen.. eller om jag åker med mamma & pappa på tisdag. För då hade dom tydligen föräldramöte klockan 7 eller nåt & på tisdag ska jag på Trl & på Selins. Jag tycker att det är lika bra att fara imorgon, men det tycker tydligen ingen annan. Haha. och det är inte ens säkert att jag får ledigt imorgon från skolan.. eftersom vi måste skriva på nåt papper & visa upp för en lärare innan man får vara ledig & dom måste lixom ''godkänna'' det, aa det blir fan bara värre & värre i Malå? =0 Lixom förra året räckte det att man ringde dagen innan och sa att man skulle vara ledig, men tydligen inte nu längre..

Ska be pappa ringa till nån lärare snart & fråga om jag får vara ledig imorgon & på tisdag, men på tisdag måste jag iaf vara ledig så det kan dom fan inte neka.. men om jag inte får vara ledig imorgon så måste jag ju ändå på skolan så då måste jag ju skriva på ett sånt där papper ikväll och lämna in.

Nu ropar Camilla.. så nu ska jag upp & äta, hörs senare♥


gode bra^
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0