♥ G O D N A T T

Har fan suttit & pluggat So i två timmar.. ja det är väl vad jag har gjort ikväll, + att jag också har varit ute och gått med pappa. Är snart klar med So:n har typ bara 3 stycken kvar att skriva om, så det får jag göra imorrn på skolan, eller hemma efter skolan.. sen är det väl bara att plugga in allt dedär i huvet, som inte kommer att gå så bra för mig.

Sitter just nu vid den stora datorn uppe, eftersom inte fucking msn funkar på min dator & varför vet jag inte.. men jag får då iaf PEST.

Nu ska jag gå ner & ta av mig linserna sen ska jag hoppa isäng.. & ställa väckaren på halv sju. För varje jäkla morgon vaknar jag prick tio i åtta, haha så knas. Hörs imorgon bitti!♥


söt?

1 kommentarer
Postat av: nicole

nu kan man börja rösta på veckans blogg, se nu till att det är du som får flest röster och vinner ett par pärlörhängen!

2009-10-21 @ 18:05:21
URL: http://nicolewallin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0