♥TISDAG

Hemma från skolan idag också... vaknade för typ två timmar sedan & då kände jag mig bättre än igår. Jag hade feber igår & helvete vad jag sovde efter vi hade ätit middag, kändes som jag skulle spy igår också.. Natten har varit förjävlig & jag har fan inte kunnat sova, vaknade typ stupikvarten. ÅH vad jag hatar att vara sjuk! Pappa sa att han skulle ringa på sjukan, HAHA han tror typ kanske att jag har svininfluensan (?)

Idag ska mamma, pappa & Camilla fara till Skellefteå, fasen att jag är sjuk, annars hade jag ju följt med. Så då är jag hemma själv idag & vet inte vad jag ska göra, det går fasen inte heller att sova eftersom jag inte är ett dugg trött.. Nu ska jag gå & ta en dusch! puss♥

 

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0