♥RUBRIK

Har just ätit & stökat bort i köket, så nu är det finfint i köket, haha! Vart himla mätt men gott var det. Nu sitter jag i soffan i tvrummet & käkar piggelin & ser på niornas musikal, jag tycker dom var så hiimla bra i år, jag kan fan se dom om & om igen så bra är dom faktiskt, haha! :) Men jag längtar verkligen inte till nästa år när vi som går i nian i år ska börja med musikalerna.. usch så tråkigt!

Pratade med mamma för ett tag sedan & dom ska typ börja fara hem nu, tycker dom kunde vara kvar längre för det var grymt skönt att vara hemma själv, vilket inte händer så ofta, haha! Nä, nu ska jag fortsätta att se musikalerna sen måste jag städa mitt rum, ser förjävligt ut & måste även plugga HK.. hörs säkert ikväll, puss♥


gullle:*
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0