♥O N S D A G

God morgon!♥

Vaknade just.. & mamma tyckte att det vore bra om jag var hemma från skolan idag också, så jag stannde hemma! Men imorgon då kommer jag att fara, wiho! Jag har saknat skolan, har tänkt på den vacka byggnaden varje dag.. Så imorgon får jag äntligen fara dit, YES

Nu ska jag lägga mig & kolla på tv en stund..


finaste tjejen♥
jag saknar dig så otroligt mycket emelie..

Jag minns förr, då var jag med dig VARJE dag ungefär

jag tror faktiskt att du var den enda jag umgicks med under den tiden

& jag hade så grymt kul med dig

vi har känt varandra hur länge som helst känns det som

för när ni flyttade mittemot vårat hus, det var då som vi började vara med varandra

vi umgicks med varandra dag & natt känns det som

men sen försvann du bara..

jag kommer aldrig att glömma allt det fina vi hade tillsammans

det kommer aldrig bli som förr..

& du ska veta hur jävla mycket jag saknar dig

DU var min bästa vän!

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0