Hemmaaaaaaaaaaaa

Nu är jag hemma från Skellefte & jag har också hunnit packat upp alla saker osv & nu håller jag på att tvätta kläder för fullt.

Så grymt rolig helg alltså.. Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om helgen egentligen. Vi såg ju New Moon på bio igår och den var himla bra!! Sen idag har vi gått på stan en stund osv plus att vi har gjort mycket annat skoj under helgen också. Vi käkade på Dallas igår & idag.. Vi har fan inte varit smala denna helg må jag säga, bara käkat hela tiden typ men vafan man lever bara en gång. Igår efter vi hade käkat klart satt vi kvar på Dallas i typ 2 och en halv timma & bara pratade, skrattade och väntade tills bion skulle börja. Folk kom & gick.. men vi satt kvar lääänge. Inte mycket till liv vi hade Haha!

Dock ett minus där vi sovde.. vi alla i ett grymt litet rum men det funkade ändå hihi!

Men jag hade en grymt rolig helg och jag hoppas verkligen att ni också hade det!! ♥

Nu ska jag sätta mig framför tvn och där ska jag sitta hela kvällen och bara ta det lugnt! =)

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0