TISDAG

Kom på skolan imorse och insåg att jag var själv i klassen! Kanske med tanke på att det var skolfoto, eller vad vet jag. Hade iaf ingenting att göra alls, sjukt drygt! Men Paulina dök iaf upp senare så då gick vi över till hotellet och fixade till för konferenser som skulle vara senare i veckan. Riktigt roligt fakiskt! Sen blev det skolfoto, endast två stycken i klassen som sagt - mindre roligt. Gode ovärd dag med andra ord

Nu har jag just käkat middag och funderar på att ta ett bad. Sen väntas Idol klockan 8!



Min lärare idag innan jag skulle gå till busstationen

Min lärare:
 Vi börjar inte förrän efter lunch imorgon, så då vet du
Jag: Varför då?
Min lärare: Jag ska vara på ett möte
Jag: Jaha okej, men vad ska vi göra imorgon? Kan du inte ge mig uppgifter så kan jag göra det hemma?
Min lärare: Nej
Jag: Känns så jävla ovärt att fara hit och börja halv 1.. man ba det är en annan sak för dom som bor i arvidsjaur lixom
Min lärare: Okej då, stanna hemma imorgon

Sådär jätte svårt att övertala min lärare ;)

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0