LÖRDAGS

Aldrig haft så kul på länge som jag haft i helgen, utan tvekan! Gårkvällen började med förfest hemma hos Kim sen drog vi vidare till Patrik några stycken och sen drog 18-åringarna till pizzan och kvar blev jag och Anna såklart. It sucks to be 17. Sen blev det efterfest hos Jon och även plopp innan jag pallrade mig hemåt efter en riktigt rolig kväll. Dock fanns det såklart några nackdelar med kvällen också, och sur var jag men det tar vi inte upp här.ÄR redan taggad på lycksele nästa helg, nästan så att jag inte orkar vänta.

Nu har jag just duschat och ska nu krypa ner i sängen och försöka sova. Orka fan inte skola imorgon .. kändes sådär lagomt jobbigt.



0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0