18:25

Aldrig förr haft så ont i huvudet som jag hade igår! Krigade mig iaf genom skoldagen och knarkade alvedon i mängder på skolan och när jag kom hem vid halv 6 tog jag två alvedon och slocknade direkt i sängen och vaknade klockan 8 imorse och då hade det äntligen släppt! Blev några timmars sömn med andra ord - behövligt. Skoldagen idag rullade på rätt bra idag faktiskt. Efter skolan for jag ut på en 1,5 timmas promenad, bäst att passa på när det inte regnar.

Har just tryckt taccos och lyckats tappa ut nästan en hel dricka på golvet, typiskt mig. Ikväll får vi se vad som händer, lutar nog mot att bara vara hemma och ta det lugnt och ladda inför skola och helg imorgon!!

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0