tog av kusse

Vad tycker du om BB deltagarna?




Tobias
Så jävla skön kille, han har nu gått ur BB vilket jag tycker är tråkigt. Roligare kille får man leta efter och han syntes mycket i tvrutan också vilket var bra. Mycket synd att han valde att gå ur BB trodde verkligen att han hade kunnat gå långt.



Christian
En nörd man knappt ser, varför är han ens med? Men jag förstår att han inte kan vara självsäker när han ser ut så där..



Nicklas
Han är het och verkar vara trevlig. En störtskön kille helt enkelt. Men han sjönk på min lista när han hade sex med äckel Roza.  



Sonia
Först när jag såg henne trodde jag att hon var en bitch som skulle synas hela tiden men fel hade jag, hon gömmer sig ofta.



Peter
Kan han laga mat och är 40+? haha.



Han har en skön dialekt jag bara älskar den. Och han har gjort det grymt bra som gått ned så mycket i vikt. Han är en härlig person helt enkelt och alla i huset verkar trivas kring honom.



Sanna
Gillar att ha sex i tv och visa pattarna i duschen. Trash? Hon verkar vara en tjej som satsar allt på sitt utseende, hon tror att hon inte har något annat än än sitt utseende. Jag tål inte bruden..



Katerina
Jag tycker att hon är en härlig person men som kanske pratar lite för mycket ibland.



Annie
Cool tjej.. naat. En tjejkille som håller sig undan, hon vågar inte synas.



Rodney
Han är en person som tror att hela världen kretsar kring honom, tycker faktiskt synd om killen med tanke på hur han beter sig och hur han ser ut.



Sara
Vem är det? haha. Synd att hon inte utmärker sig så mycket.



Vanessa
Hon har gjort ett bra jobb som tjej för jag kunde aldrig i livet kunna gissa att hon varit kille. Men hon är väl en härlig person.



Martin
Han är en snygg kille som verkar trevlig. Han vet att han ser bra ut och han känner sig därför ganska säker, han är rolig i tvrutan också vilket är bra. Han är nog den hetaste i huset.



Gurkan
''Jalla, Jalla'' Så jävla skön kille det är, kan inte sluta skratta åt honom haha. Vad vore BB utan Gurkan?



Roza
Jag tål inte henne. Drygare tjej får man leta efter. Hon verkar vara en bitch med humörsväningar, därför tål jag inte henne.



Patrik
Jag har knappt sett han så jag har inte bildat något åsikt än men jag kan säga att han ser bra ut. haha

 

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0