PARANORMAL ACTIVITY 2

Kvällen spenderades hos Izza med världens bästa, vi såg film ikväll också! Vi såg Paranormal Activity 2, fett bra men läskig var del allt hah. Senare drog jag och Emelie vidare upp till backen, skulle träffa Andreas från stan för första gången hah. Riktigt trevligt! Nyss kommit hem, nu ska jag gå upp och tvätta bort allt äckligt smink sen ska jag sussa.


I början var den seg men sen satte den igång. Det bästa med filmen var att man fick se varför saker blev som dom var i 1.an. I denna film får man alltså se hur allt började. Måste erkänna att jag var rädd ibland. Mycket läskigare än 1:an (om den ens var så läskig). Allt blev så mycket hemskare när det är ett barn inblandat. Jag skulle ALDRIG kunna se den om jag var ensam hemma. ALDRIG


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0