KALLAS TIDSFÖRDRIV

Namn: Emma Kristina Stenvall
Piercingar: Inga just nu förutom i öronen. haft i läppen,näsan & ögonbrynet
Tatueringar: Inga än så länge
Längd: 155
Skostorlek: 36-37
Hårfärg: Svart
Fräknar: Har jag inte
Motto: -
Kär: Nej
Önskar du att du bodde någon annanstans? Ja, Stockholm eller varför inte Usa
Tycker du att du är attraktiv? Nej det kan jag inte påstå
Vilket schampo använder du? Elvital
Vilken parfym använder du? Britney spears - In control
Vad är du rädd för? Spindlar
Gillar du att tvätta? Nej vet inte hur man gör ens
Gillar du berg- och dalbanor? Absolut!



Senaste...
Filmen du hyrde? Oj, det kommer jag inte ihåg
Filmen du köpte? Tror inte jag köpt en film i hela mitt liv faktiskt
Låten du hörde? Newkid - Stadium status
Låten du laddade ner? Kommer jag inte ihåg
Personen du ringde? Linda
Personen som ringde dig? Mamma
TV-program du såg? BB repris
Personen du tänkte på? Hemligt


Favorit...
Låt?: Finns massor
Sak att göra: Festa, äta haha
Sport: Fotboll, hockey
Dryck: Alkohol
Kläder: Tights och någon snygg tröja
Film: Ser så sällan film så jag vet fakiskt inte
Bil: Mercedes Benz
Serie: Oth
 


Har du någonsin...
Gråtit över en pojke? Ja
Gråtit över en flicka? Det med
Ljugit för någon? Ja det har jag allt
Varit i slagsmål? Nja
Blivit arrestrerad? Nej
Träffat någon från internet IRL? Ja



Antal...
Gånger du varit kär? Inte så många gånger faktiskt
Gånger ditt hjärta brustit? 1
Hjärtan brustet på grund av dig? Det får du fråga andra
Tjejer du kysst? 85
Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? Ganska många fakiskt
Gånger ditt namn varit med i tidningen? Ingen aning



Senaste...
Boken du läste? Vet inte
Personen du fick e-mail av? Greger
Personen du fick brev av? Greger
Personen du fick sms av? Johannes
Gången hela din familj åt middag tillsammans? I söndags om jag inte minns helt fel
Saken du köpte? Cigg

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0