2010

ÅRET 2010: 
Hur har året 2010 varit för dig? Verkligen upp och ner. Ibland helt underbart men i stora drag har det varit helt kasst.
Bättre än förra året? YES
Har du träffat några nya vänner? Ja det har jag. Inte överdrivet många, men de få som jag lärt känna är av den "bättre sorten"
Någonting du aldrig kommer glömma från 2010? Kommer inte på något spec just nu
Har du flyttat under år 2010? Inte det inte!
Har du hittat en ny låt som du älskar? Hittar nya låtar som jag älskar hela tiden heh
Isåfall vilken? går inte att bestämma just en specifik låt
Har du druckit alkohol? Ja
Har du rökt? Ja
Har du kysst en främling? Haha ja..


KÄRLEK:
Hur har din kärlek varit 2010?
Inte bra för 5 öre

Har du varit kär? Nej
Har du sagt jag älskar dig till någon? Ja
Har någon sagt jag älskar dig till dig? Ja.
Har du haft sex någon gång under året? Ja det har jag.
Har du haft ett hemligt förhållande? nej




SORG&HÄMD:
Har någon i din närhet tagit självmord?
Vet inte om jag ska ta det seriöst men det är någon som sagt det yes
Har någon i din släkt avlidit? Jo
Har du slagit någon på riktigt med knytnäven? hmm, kanske
Har du varit i slagsmål? Inte på blodigt allvar precis

PERSONLIGT:
Har du gjort någonting du ångrar?
skulle man kunna säga..
Har du skämt ut dig? Haha, självklart
Har du ljugit för en vän? Ja
Har du varit ute en hel natt? ja
Har du blivit tagen av polisen? Nja
Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? Jaa
Har du sovit i samma säng med någon i samma kön? Ja

SKOLAN&FRITIDEN:
Vilken skola går du i?
Sandbacka.
Har någon varit elak mot dig i skolan? Haha nej
Hatar du någon i din skola? Jaa

Har du gjort något framsteg? Ja
Har du haft alla rätt på ett prov? ja

VÄNSKAP:
Har du träffat nya vänner?
Var inte den här frågan nyss? Ja, jag har träffat nya vänner
Har du förlorat en vän? Inte förlorat, men tappat kontakten med vissa, tyvärr
Har du fått tillbaka kontakten med en gammal vän? Mer eller mindre, ja
Har du gått bakom ryggen på en vän? Ja om de går fortare än mig?
Har du ljugit för en bästavän? ja, tyvärr
Har du haft en relation med en vän? En vänrelation? Ja, det är väl klart?



0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0