URS

Jag mår så sjukt jävla dåligt. Igår hade jag 40 graders feber och allt helvette och mådde inte bra alls. Vaknade klockan 6 imorse och spydde som satan, kände att det var nåt som inte stämde. Mamma ringde på sjukan imorse. Så jag och mamma for på sjukan klockan 10, tror ni inte att jag spydde på sjukan också när jag sitter och väntar..urs. var säkert där mer än 1 timma, men det var det värt. Har nu 40 graders feber, halsfluss, känns som jag sover heela tiden och spyr typ varannan timme gör jag också. Har nu fått pencilin och ska käka det i 10 dagar, så jag hoppas bara det blir bättre. Skriver när jag mår bättre orka verkligen inte ens sitta vid datorn..

1 kommentarer
Postat av: Ronjaaaa.-

Krya på dig vännen<3

2010-09-24 @ 10:20:21
URL: http://ronjaajo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0