NU ÄR JAG FRISK... typ

0kej, dålig uppdatering men ni vet nog varför. Har som sagt haft 40 graders feber, halsfluss och allt helvete & när det började bli bättre blev det bara ännu värre. I fredags hade jag så jävla ont i magen, kunde inte pissa heller, kunde varken stå, sitta eller ligga var tvungen att stå på alla fyra. Från klockan 7 till 8 var det värst, trodde seriöst att jag skulle avlida. Halv 10 for jag på sjukan, kom hem vid halv 12, på sjukan tog dom massa prover och skit. Först trodde dom att det var blindtarmen, uringvägsinfektion, njursten och massa annat. Men det visade sig att jag hade ett njurstensanfall, och tro mig fyfaaan så hemskt det var alltså..aldrig mer tack. Men nu mår jag hur bra som helst



0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0