FÖRDRIVER TID MED DENNA "ROLIGA"

1. Ta fram din mobil
2. Bläddra random i din inkorg
3. Stanna när du räknat till tio och skriv första meningen i smset
4. Gör likadant på varje fråga

Vad skulle du säga om din pojkvän/flickvän var otrogen?
Hahah men du vågar inte säga;) så jag pressar dig på olika frågor som du märker när jag drygar;)

Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Hör av dig ikväll så får vi se:)

Vad är det första du säger när din kompis blir påkörd av en buss?
Jaha då kommer jag men jag skriver då du får komma ut och möta mig:)

Vilket sms blev du mest berörd av ?
Men vars är ni? :)<3

Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
Borde träffa dig först innan jag drar på nån fest:P

Vad skulle du skrika om du vann en miljon kr?
Men jag måste ju dit, måste ju vara #1 fan;)<3

Vilka ord skulle du säga till Gud om du trodde på honom?
Lägg av du ska på hockeyn;)

Vad vill du höra mest av allt?
dra ut och ta en rök?<3
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0