GODNATT

Ska  snart  sova! Sitter och snackar med Magnus & Nils riktigt roliga grabbar det där. Har nyss varit uppe & borstat tänderna och tagit av mig linserna.. Imorgon blir det att stiga upp klockan 10, eller om ett par timmar bara alltså. Ska hinna färga håret & sen på dagen kanske jag ska träffa SIMPAN, om han nu skulle komma till Malå. Men han sa ifal det så jag lär ju märka imorgon :) Sen på kvällen blir det säkert att hitta på något med Ronja ÄNTLIGEN säger jag bara! Men nu ska jag sussa. PUSS

 


ÅBERG, även kallad LILLmagnus :$

 

 

1 kommentarer
Postat av: Samol :D

Hej,jag är en 9åring tjej som får lite besökare och du skulle kunna hjälpa mig genom att trycka på min blogg och läsa.hejdå



2010-03-13 @ 11:25:56
URL: http://saamool.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0